Historie paczkowe

Druga połowa marca i pierwsza połowa kwietnia upływa pod znakiem rozjazdów i wyjazdów. Właściwie, mogłabym pewnie spokojnie napisać, że wszystko zaczęło się pewnej pięknej niedzieli 16 lutego 2014 roku, a potem już szło tylko z górki. Dlatego, między innymi, projekt Pałacu musiał na chwilę zająć ławkę rezerwowych.

Ale! To nie znaczy, że już tu nie wrócę. Nie, nie, nie. Wrócę, pewnie nawet coś o samych wyjazdach napiszę.

Na razie jednak chciałam się podzielić pewną ciekawostką. Po powrocie z Krakowa w domu przywitała mnie bardzo interesująca paczka.

Zapakowana w wielki worek paczka. Sięgała mi mniej więcej do pasa (a nawet wyżej).

Przeżyłam szok. Moja rodzina miała ubaw. Mała banińska poczta była wielce skonfudowana.

A wszystko przez amerykański Amazon i ich ciekawe pomysły!

Przedziwne, przedziwne!

W środku 4 książki:

K.H. Kim, Y. Choe – The Korean Popular Culture Reader
Kim, C. Nam – K-Pop: Roots and Blossoming of Korean Popular Music
D. K. Kim – Hallyu: Influence of Korean Popular Culture in Asia and Beyond
M. Renault – The Charioteer

One thought on “Historie paczkowe

Skomentuj

