Zakładkowy projekt z „Grą o Tron”

Dokładnie 1 stycznia 2014 roku, w oczekiwaniu na przesyłkę z zestawem do haftowania, zabrałam się za coś innego „w między czasie”. Przetrzepałam posiadane zasoby muliny i wyszło na… zakładki z „Gry o Tron” według wzorów black-lupin. Tyle, że postanowiłam zrobić z nich nie zakładki-zakładki, a coś w rodzaju obrazu, czy zestawu czterech herbów: Lannisterów, Starków, Baratheonów oraz Targaryenów. Z planów codziennego dokumentowania postępów nic nie wyszło. Łupsies. Liczyłam te dni, w które miałam czas coś podłubać, a nie od dnia zero w ogóle, gdyż ponieważ bo – z taką ilością wyjazdów wyglądałoby to wszystko gorzej! O.

Lew Lannisterów był straszny – taki strasznie straszny. Dwa podstawowe kolory są tak niesamowicie do siebie podobne, że przy złym świetle ich się po prostu nie da rozróżnić!

Wilka Starków już raz wyszywałam, więc wiedziałam już, jaką taktykę obrać – zacząć od dołu. Przy pysku łatwo się zgubić.

Jeleń Baratheonów przy tych dwóch poprzednich wzorach jest bajecznie prosty.
Smoki wciąż przede mną.

Dzień 1, 5 i 11

Dzień 1, 5 i 11

Dni 14, 19 o 21

Dni 14, 19 i 21

Dzień 28 i 30

Dzień 28 i 30

Dzień 50 i 54

Dzień 50 i 54

Dzień 56

Dzień 56

Dzień 59

Dzień 59

Skomentuj

