Kwerenda mangowa #1

Dzisiaj króciótko (tak naprawdę króciutko). Dwie dłuższe notki są w pisaniu, ale ich skończenie trochę zajmie, gdyż poniważ bo – artykuł. Praca naukowa dostaje pierwszeństwo, niezależnie od tego, jak bardzo czasem mi się nie chce.

W ramach Tajnego Projektu 67894. muszę się zapoznać w trybie pilnym z niektórymi mangowymi pozycjami. A, że jestem grzecznym (naiwnym) mangowcem, to jeśli tytuły te wyszły u nas, nabyłam je drogą kupna. No i mam trochę do poczytania…

 

Lipcowa mangowa kwerenda

Lipcowa mangowa kwerenda

 

  • Naoki Urasawa, „Monster. Tom 1”, Hanami 2014.
  • Naoki Urasawa, „Monster. Tom 2”, Hanami 2014.
  • Hiromu Arakawa, „Silver Spoon. Tom 1”, Waneko 2013.
  • Hiromu Arakawa, „Silver Spoon. Tom 2”, Waneko 2014.
  • Hiromu Arakawa, „Silver Spoon. Tom 3”, Waneko 2014.
  • Geuk-Jin Jeon, Jin-Hwan Park,”The Breaker. Tom 6″, Yumegari 2014.
  • Touya Mikanagi, „Karneval. Tom 2”, Waneko 2013.

 

No, dobra. „The Breaker” się do kweredny nie liczy, ale nie mogłam go zostawić samemu sobie.

(Tak de facto to „Karneval” też nie powinien się tam znaleźć… Łups.)

Skomentuj

