Listopadowe czytanki

Ilościowo (egzemplarzowo) przeczytałam mniej niż w październiku, ale tym razem była mniejsza ilość obrazków.

listopad 1

O moich wrażeniach z czytania Trouble & The Wallflower pisałam tutaj.

listopad 2

Gokusen nie napisałam niczego w Pałacu, ale generalnie tekst o mandze powoli powstaje do ciekawej antologii, którą redaguje Kinga Kuczyńska (autorka Polskiego Komiksu Kobiecego). Night Walkers okazało się być takim pół-doujinshi, pół-oficjalną mangą, poprzedzającą w wydarzenia mangi BLOOD+.

listopad 3

O niezbyt pozytywnych wrażeniach z czytania Rywalek (i generalnie, Selekcji) można było poczytać tutaj. A z kolei o naukowej Corpus Futuri tutaj. Śmiech w chmurach (Donten ni warau) doczeka się pewnie recenzji, przynajmniej taki mam plan.

listopad 4

Jeśli ktoś z Was nie zna serii o Dresdenie autorstwa Jima Butchera – serdecznie bardzo mocno polecam! To jest bodaj siódmy tom, zwijałam się ze śmiechu. A od Burn For Me Ilony Andrews nie mogłam się oderwać – przez tę książkę zgubiłam piątek. Po A hidden fire sięgnęłam zupełnie przez przypadek, znalazłam wzmiankę o tych książkach na blogu Ilony Andrews i chciałam sprawdzić cóż to takiego. Pierwszy tom w wersji elektronicznej na Amazonie kosztuje $0, więc jakże mogłam odmówić?

listopad 5

City of Bones nic nie napiszę, nawet czytać mi było szkoda czasu. This same Earth jest kontynuacją A hidden fire, tak, książki mnie zaciekawiły, acz nie są jakimś wielkim hiciorem. Generalnie historia pobudziła moją czytelniczą ciekawość i pewnie kolejne dwie części też doczytam (kiedyś). Recenzja drugiego Lovelessa pisze się powoli dla Gildii, więc tutaj też ją pewnie wrzucę, acz bardziej rozpisaną i eseistyczną. Mam zadziwiająco dużo rzeczy do powiedzenia, jeśli chodzi o tę mangę Kougi. O pierwszym już zresztą pisałam. Elita jest drugą częścią Selekcji.

 

Skomentuj

