Grudniowe czytanki

No, tym razem lista wygląda mniej imponująco, ale za to o wiele bardziej realistycznie!

grudzień 2014 1

 

Carciphona jest chińskim komiksem wydawanym przez Yumegari – z każdym tomem coraz mniej rozumiem, o co właściwie chodzi w tejże historii. Soul Eater w końcu ruszył z akcją, skoczyły się nudnawne wypełniacze. Przekleństwo siedemnastej wiosny wiedźmy nie zachwyciło, strasznie się umęczyłam na tej lekturze, ale to raczej wynik tego, że oczekiwałam czegoś innego po tej mandze. Jej recenzja, swoją drogą, już wisi na Gildii.

grudzień 2014 2Książę piekieł okazał mangą z ogromnym potencjałem boy’s love, ale jak na razie tylko mruga do swoich fanek. Przyjemne czytadło bez większych fajerwerków, acz z ładnymi obrazkami. Once burned jest książką z Vladem (tym Draculą, acz on nie cierpi, gdy się go tak nazywa) – zabawne romansidło z zakochanym, przepotężnym wampirem i nieszablonową damą w opałach (dama dość świadomie się w te opały pakuje). Rok zamknęłam z kolei ostatnią książką z serii Scandal in the House of Russell królowej romansów Anne Stuart – Never Marry a Viscount. Sama seria towarzyszyła mi przez cały rok 2014 i kocham ją miłością niekoniecznie zdrową czy rozsądną.

 

Skomentuj

