Szydełkiem i włóczką #2

Dzisiaj będzie krótko i zdjęciowo, ponieważ bloguję między innymi po to, aby się chwalić swoimi wyrobami. Wprawdzie zaczęłam od haftów, ale jakoś ostatnio zupełnie zakochałam się w szydełkowaniu. Jak już wreszcie zaczęło mi wychodzić jakoś mniej krzywo. Czyli od piątej ośmiornicy.

1

Ciężka bitwa. Czapka wprawdzie skończona, ale tego dnia wygrała książka.

2

Kjujik i Kjudzilla. Maleństwo już pokazywałam, tego wielkoluda nie. Mama zamówiła na prezent dla cioci i wujka, musiałam naprawdę przyszydełkować, żeby się wyrobić w terminie. A jeszcze, oczywiście, zachciało mi się ulepszeń i dodania kolorowej włóczki. Wzór za AllAboutAmi.

3

Chustoszalikopodobnecoś, żebym miała co nosić do czapki robionej z tej samej włóczki. Raczej twór na chłodniejsze letnie dni niż na wielkie mrozy. Później się pochwalę, ile już zrobiłam, bo to na razie ledwo pięć i pół rzędu jest.

6

Zabawa w doktora Frankensteina.

7

Niestety, podobnie jak Frankenstein, mnie również do końca kotełek nie wyszedł. Pomijając, że nie ma wąsów (nadal nie wiem do końca z czego je zrobić), jest koszmarnie krzywy. Na zdjęciu nie widać, ponieważ to jest bardzo sprytnie zrobione zdjęcie.

8

Ta włóczka jest niesamowicie śliczna (choć fakt, być może tylko w moich oczach) i pstrokata. Długo nie wiedziałam, co z niej zrobić. I w końcu wymyśliłam.

9

Piórnik! Dla przyjaciółki, z której się dziekan nabijał, że ma piórnik na klipsa. No to ma piórnik na zamek! O!

4

Wiosenny bonus. Recenzję Razem będzie lepiej Jojo Moyes pisałam dla Gildii. Musiała być… składna, co okazało się niezwykle trudne, ponieważ jedyne, co przychodziło mi do głowy to „jeju, jakie to fajne, czytajcie, bo jest cudne!”.

5

Wiosenny bonus.

 

PS. Tak, jakaś bardziej tekstowa notka będzie… Prędzej czy później.

Skomentuj

