Nowości Kotori [2 z 3]

Drugą nowością od Kotori jest…. Ano Kado wo Magatta Tokoro Kawai Touko. Wydawnictwo bardzo chciało nas uradować mangą CUT tejże autorki (cudowną na dodatek, wiedźma poleca), ale niestety nabycie licencji na jej wydanie jest na razie niemożliwe. Zamiennika nie znam, więc będzie niespodzianka!

ano_kado_wo_magatta_tokoro_cover

Informacje od wydawcy:

– format: 130 x 182 mm
– okładka: ze skrzydełkami
– cena okładkowa: 22,90

Yuuya Kishimoto marzył o karierze pianistycznej. Niestety, w wyniku wypadku częściowo stracił władzę w ręce i musiał zweryfikować swoje plany na przyszłość. Lecz nie tylko on przechodzi życiowy kryzys. Nauczyciel matematyki, Kazuaki Kiriya, właśnie rozstał się z partnerem. Zupełnie wytrącony z równowagi, błąkał się po mieście i tylko dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności nie skończył pod kołami samochodu. Drogi obu bohaterów skrzyżowały się właśnie w tym dramatycznym momencie. Przygodna znajomość „z ulicy” stopniowo przerodziła się w coś więcej i wszystko było na dobrej drodze, by przeobraziła się w związek, gdyby nie drobny szczegół, o którym Kishimoto zapomniał poinformować swojego przyjaciela.

Premiera przewidziana jest na listopad 2015 r.

CUT w ankiecie, którą przeprowadzało Kotori, zajęło miejsce 7. Jutro ma zostać podany tytuł z miejsca 6. W trakcie realizacji są umowy na miejsce 1. i 9.

2 thoughts on “Nowości Kotori [2 z 3]

  1. Akedeia pisze:

    Mi CUT nie podeszło, więc się nawet cieszę z zamiennika ^^. Z tego co pamiętam (czytałam baaardzo dawno temu i nigdy nie wracałam), to było całkiem sympatyczne, ale wrażenia na mnie nie zrobiło. Zobaczymy jak będzie z polską wersją.
    W sumie jestem ciekawa pierwszych miejsc w tej ankiecie, szkoda że nie są jawne (ale rozumiem, że inne wydawnictwa mogłyby im sprzed nosa „zabrać” mangi). Ja sama chyba głosowałam na Blue Sky Complex… i coś jeszcze. Czego nie pamiętam.
    Strasznie mnie też ciekawi, czy to nowe Dango wyda jakieś ciekawe yaoi, czy weźmie się za taki słaby shit.

    Polubione przez 1 osoba

    • Aninreh pisze:

      No ja na CUTcie płakałam – dużo angstu :) Osobiście tej autorki wolę jednak dużo bardziej Loveholic – odpowiednio angstowe i jednocześnie słodziachne.
      Co do Dango – zobaczymy. Japończycy nie lubią oddawać licencji na dobre tytuły, więc mogą albo nie mieć w czym wybierać, albo… no, zobaczymy. Swoją drogą to takie urocze, że po latach ignorowania fanek yaoi, nagle wszyscy chcą wydawać -.-

      Polubienie

Skomentuj

