Przeczytane: czerwiec 2015

Jak (prawie) zawsze, na początku miesiąca – spowiedź z czytania. Co, swoją drogą, doskonale pomaga mi nie zapomnieć, razem z goodreadsem i specjalnie wyznaczonym do tego zadania notesem, co już mam przeczytane lub na którym tomie czytać skończyłam (w przypadku mang bardzo ważne).

czerwiec 2015 - 1

1. Małgorzata Warda, 5 sekund do IO – jaka to jest fajniasta powieść! Trzy dni pisałam recenzję, gdyż nie pozwolono mi na stwierdzenie: „Jest super! Czytajcie wszyscy!”.

2. Ilona Andrews, Sweep in Peace – na moce, biedna Dina! *biega w kółko* Andrewsowie robią dobre mentalne kuku. Czytajcie, kochani. Warto.

3. Jakub Ćwiek, Kałmca. Papież sztuk – fajne zabiegi formalne, ale to już nie jest ten sam Kłamca co w tomie pierwszym (co może być wadą, zaletą albo wadozaletą) – recenzja tu.

czerwiec 2015 - 2

4. Durarara!! – tom 1, 2 i 3 (dawać czwarty, kurcze!)

czerwiec 2015 - 3

5. Hiro Fujiwara, Służąca przewodnicząca – jakie to jest fajne shoujo! Nie wiem, czy będzie tak samo fajne przez kolejne 17 tomów, ale zapowiada się… wybuchowo. Recenzja tu.

6. Kaori Yuki, Neji – czytałam do pracy. Naprawdę. To, że przez przypadek to jest manga Yuki to naprawdę zbieg okoliczności. A bardziej poważnie – pierwsza część tomu jest ciekawa, acz dziwna. Druga bardzo fajna (wciąż dziwna).

7. EunHa Jo, SangSun Park, Les Bijoux. Tom 1 – dobra manhwa się zapowiada. Mam już komplet dzięki Kodamie i Washu (dziękuję!!), więc zasiądę do bardziej kompleksowego czytania.

czerwiec 2015 - 4

8. Karakara Kemuri, REverSAL. Tomy 1 i 2 – tematyka gier mnie prześladuje ostatnio. Ale manga ładna, notka się pisze.

9. Sui Ishida, Tokyo Ghoul. Tom 2 – w końcu robi się ciekawie. Pierwszy tom średnio wiedźmie do gustu przypadł, ale zaczyna się rozkręcać. Gorzej, że zrobiłam sobie spoilera z ostatnich rozdziałów całej serii. Ciekawość mnie zjadała.

czerwiec 2015 - 5

10. Eiki Eiki, Taishi Zaou, Love Stage!! – skończyłam. Wciąż infantylne. Słodkie, moeśne, ale makabrycznie dziecinne w kwestii kreski i fabuły. Nie dla dzieci, ale dziecinne.

11. Rumiko Takahashi, Ranma 1/2 – dobra, klasyczna mangunia.

czerwiec 2015 - 6

czerwiec 2015 - 7

12. Konrad T. Lewandowski, Ksin. Drapieżca – wznowienie klasyki polskiej fantastyki.

czerwiec 2015 - 8

12. Z Tobą jednym. Listy Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej i Stefana Jasnorzewskiego – ciekawy wybór, choć miejscami redaktorka za dużo jednak poskracała.

13. Reki Kawagara, Sword Art Online. Tom 3 – rozkładamy na części pierwsze. Rozdział 1 i 2 już są. Trzeci się pisze.

Skomentuj

