Szydełkiem i włóczką #3

Czyli przerywnik wpisowy poświęcony twórczości szydełkowej. Wpisu nie ma, bo tworzę artykuły, a deadline’y już się złośliwie uśmiechają.

8

Szaliko-komino-chusto-coś. Zdjęcie w trakcie robienia, ale już skończyłam, słuchając paneli z SDCC.

9

Piórnik wersja szydełkowa. Zapomniałam, jak bardzo nie cierpię robić podszewek. Prezent dla Kodamy.

6

Mini-piórnik z piórnikowych resztek. Musiałam dosztukować innej włóczki, żeby w ogóle pozszywać.

2Totoro – prototyp. Wyszedł bot i rączki jakieś takie dziwne. Zaadoptowany.

1Totoro wersja druga. Został poświęcony jako bezzwrotny zakładnik (= zaadoptowany).

3

Torba tematyczna! Czyż nie jest cudowna, piękna i w ogóle? Pierwsze zakupy na Society6!

Niedługo podsumowanie czytelnicze i uwagi z marginesu ostatniego rozdziału SAO.

2 thoughts on “Szydełkiem i włóczką #3

  1. carnivall1 pisze:

    Jaki słodki Totoro, jaka urocza torba! Kocham takie uroczości, z tego powodu ciągle pojawiam się w Home&You, ostatnio widziałam takie przecudowne kosze na pranie (o tu: http://home-you.com/pl/salon-bielizniaki-meble-kosze/167014974-bielizniak-sheep.html ; czyż to nie genialne?), a mój Łukasz kupił mi przecudowny fartuszek kuchenny, niestety już ich na stronie nie ma.
    Dlatego kocham takie włóczkowe twory, urocze stworki i pluszowe rzeczy. Pokazuj je częściej, dla mojego egoizmu, bo nie mogę się napatrzeć! *-*

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

