Avangarda X

W sobotę wybieram się do Warszawy na konwent Avangarda X, który w tym roku odbędzie się po raz kolejny na terenie Politechniki Warszawskiej. Dałam się namówić na trzy prelekcje – gdybyście byli w pobliżu, zapraszam! 

Sobota

15:00 Dlaczego te mangi są takie dziwne?
17:00 Co i jak opowiadają mangi shoujo? Czyli problem klasyfikowania mang wg kategorii wiekowych
19:00 Yaoi dla średniozaawansowanych

Z pierwszą byłam już na Bałtyckim Festiwalu Komiksu i na Baltikonie, z drugą w zeszłym roku na Bałtyckim Festiwalu Komiksu i na Avangardzie – tym razem będzie tylko trochę inaczej, z trzecią na Baltikonie.

W tym roku relacji z Avy raczej nie będzie.

2 thoughts on “Avangarda X

  1. Bartek Rozwadowski pisze:

    Ja z towarzystwem pojawiłem się na pierwszym wykładzie. Szkoda, że nie mogłem być na dwóch pozostałych, ale zawsze mogę nadrobić przy innych okazjach.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

