Kolejne light novel tym razem od Waneko

W ostatnim karnawale nowości od Waneko pojawiła się siedmiotomowa light novel – Utsuko no Hako to Zero no Maria od Mikage Eiji. Została zapowiedziana na luty 2016 roku.

Utsuro.no.Hako.to.Zero.no.Maria.full.254578

Opis za GoodReads:

Utsuko no Hako to Zero no Maria (The Empty Box and The Zeroth Maria) opowiada złowieszczą historię Kazukiego Hoshino, chłopaka kurczowo trzymającego się codzienności oraz jego wrogini Ayi Otonashi, która nagle przenosi się do jego klasy – 13 118 raz. Dziewczyna oświadcza, że zamieza Kazukiego „złamać” (zepsuć?).

Oto początek mrocznej historii, która zwraca bohaterów przeciwko nim samym, ludziom wokoło i przeciwko temu, kto może być bogiem. Związek Kazukiego i Ayi powoli się zmienia, gdy oboje będą musieli sprzeciwić się własnym wartościom, gdy przyjdzie im zmierzyć się ze światem.

Tak, tak, wiem, że nie jest najlepszy, ale ktokolwiek pisał tego b lurba wspiął się na wysoki poziom ogólności.

Japoński trailer

Poza tym Waneko zapowiedziało wydanie:

  1. Vitamin Suenobu Keiko (Jednotomówki Waneko; 26 kwietnia 2016) – brzmi ciekawie, zaufane osoby polecają
  2. Dragons Rioting Tsuyoshi Watanabe (1 połowa grudnia 2015)
  3. Hirunaka no Ryuusei Mika Yamamori (18 kwietnia 2016)
  4. Gakkou Gurashi Norimitsu Kaihou i Sadoru Chiba (marzec 2016, możliwa wcześniejsza premiera)
  5. Gangsta Kosuke (kwiecień 2016)

11816893_999585860062019_1479250283939613913_n

Grafika wydawnictwa Waneko

2 thoughts on “Kolejne light novel tym razem od Waneko

  1. Akedeia pisze:

    Hej, interesuje Cię coś z karnawału? Ja w sumie biorę nowelkę (mam nadzieję, że będzie mniej lolcontentu niż w SAO), pewnie Gangsta i jednotomówkę, reszta mnie słabo interesuje (no może jeszcze HnR). Generalnie jakoś ten karnawał aż tak mocno mi się nie podobał, ale i tak mam dużo rzeczy do zbierania.

    Polubione przez 1 osoba

    • Aninreh pisze:

      Moja odpowiedź będzie skopiowaniem Twojej :) Novelka, Gangasta i jednotomówka, może HnR. Na pewno nie Dragons Rioting – przejrzałam pierwszy tom, to jest bardzo nie dla mnie, nie interesuje mnie analizowanie jakim cudem cycki bohaterek nie złamały im jeszcze kręgosłupów. Zombiaków nie lubię (Gakkou Gurashi).

      Lubię to

Skomentuj

