Szydełkiem i włóczką #5 – inspiracje, czyli co bym chciała kiedyś zrobić

Ostatnio udało mi się skończyć zlecony projekt – Mike’a z Potworów i Spółki, ale jego pokażę Wam później – a co za tym idzie, zaczęłam poszukiwać nowego wyzwania. Na razie zatrzymałam się na czapkach (mam rozgrzebane trzy). Ale poszukuję również jakiegoś ciekawego wzoru na amigurumi.

Ponieważ szydełkuję w zasadzie od ledwo dziewięciu miesięcy, nie jestem jeszcze mistrzem świata i potrzebne mi są rozpisane wzory (a i to czasem nie ratuje przed totalną klęską). Żeby zatem znaleźć coś ciekawego – zaczęłam przeczesywać jeden z najlepszych repozytoriów wzorów szydełkowych czy takich do haftu – Pinteresta.

Oto wyniki.

Zaczynamy od takich „wiem jak, ale zrobię je później”.

baymaxy

Baymaxy. Do nich nie potrzebuję w zasadzie wzorów, raczej kogoś, kto by mnie zmotywował, aby w końcu usiąść i je zrobić. Znalezione na deviantArcie prace StitchedLoveCrochet.

mini toothless

No sami zobaczcie jaki on śliczny nietoperek! Kiedyś na pewno! Wzór.

godzilla

Godzilla, słodziachna, cudowna Godzilla. Chcę własną! Wzór od the Duchess’ Hands.

leżąca panda ami

Tak zwane Bored Pandas. Po prostu rozkoszne dzieła również od The Duchess’ Hands.

stitch

Stitch. Uwielbiam Stitcha być może dlatego, że mamy niezwykle podobne charakterki. Wzór jest do znalezienia tutaj.

A teraz takie, które „nie mam pojęcia jak, ale muuuuszę sama!”

cthulu pika

Kiedyś na pewno mi się uda. Są cudowne, urocze i odpowiednio przerażające. Więcej przykładów prac Kutuleras znajdziecie na stronie Nerdista, gdzie znalazła te śliczności Nina.

uszowe scoodie

Tak, wiem, to nie amigurumi, ale patrzcie na te śliczne uszka! Nie zmieści mi się w szufladzie z szalikami, ale nie szkodzi, znajdę mu inne miejsce. Scoodie od Melissy Grice.

Na razie jednak muszę skończyć czapki. Zwłaszcza, że wszystkie trzy właściwie są prawie-prawie gotowe.

One thought on “Szydełkiem i włóczką #5 – inspiracje, czyli co bym chciała kiedyś zrobić

Skomentuj

