Szydełkiem i włóczką #6 – Atak królików

Ktoś tu próbuje przejąć panowanie nad moim domkiem.

Zaczęło się niewinnie…

3

Kilka dni później było już tak…

5

Jak myślicie, powinnam się bać?…

Zbliżenia:

2

4

Postnuklearny królik.

6

Pierwsza próba z innej włóczki (dlatego jest mniejszy) i z materiałem na uszkach.

A niektóre króliczki lubią specyficzny piercing.

1

Strasznie się męczyłam z przyszywaniem ogona. Nie byłam w stanie w żaden sposób sprytnie wbić szpilki tak, aby cholerstwo przestało się przesuwać. Długo sądziłam, że po prostu nie mam dość wprawy. Rozwiązanie było prostsze – brakowało mu drugiej szpilki.

2 thoughts on “Szydełkiem i włóczką #6 – Atak królików

Skomentuj

