Przeczytane: sierpień 2015

Tak, tak, wiem, znowu się spóźniłam.

sierpien 2015 - 1

  1. Jerzy Szyłak, Zgwałcone oczy. Komiksowe obrazy przemocy seksualnej – nie polecam czytać w środkach komunikacji miejskiej, ale czytać polecam jak najbardziej!
  2. Molly Harper, A Witch’s Handbook of Kissess and Curses  – wspominałam, że kocham Molly?
  3. Kathryn Stockett, Służące

sierpien 2015 - 2

  1. Hidaka Shoko, Signal
  2. Hidaka SHoko, Arashi no ato
  3. Hidaka Shoko, Hatsukoi no atosaki

Za Signal kiedyś przepadałam, a potem przeczytałam dwie kolejne części i już mam nowych faworytów. Arashi no ato przeczytałam chyba z 4 razy, na wszelki wypadek, żeby sprawdzić, czy na pewno wszystko dobrze zrozumiałam. To samo z Hatsukoi no atosaki. Rozumiecie, wszystko w imię nauki.

sierpien 2015 - 3

  1. Ryohgo Narita, Suzuhito Yasuda, Akiyo Satorigi, Durarara!! tom 4
  2. CLAMP, Kobato. tom 4
  3. Atsushi Ookubo, Soul Eater tom 10

sierpien 2015 - 4

  1. Watanabe Tsuyoshi, Dragons Rioting tom 1
  2. Kunieda Saika, Ban’nin – mroczne, smutne, dobre historie.
  3. Minekura Kazuya, Wild Adapter tom 1 – do tego wrócę na pewno, zapowiada się ciekawie, choć pierwszy tom trochę niespójny miejscami
  4. Lissa Price, Starter
Skomentuj

