Szydełkiem i włóczką #7 – nowe projekty

Co wiedźmy robią, jak umierają na dojmujący niechcemisizm? Ano – szydełkują. I chwalą swoimi najnowszymi dziełami – skończonymi i rozgrzebanymi.

Skończone

2

Jack Skellington w wersji breloczkowej. Troszkę krzywy, ale to w końcu tylko czaszka, wiele można mu wybaczyć. Przyjaciółka prosiła, bardzo bardzo prosiła, więc zrobiłam. Jack już trafił w ręce swojej nowej właścicielki, z którą razem będą knuć jak przejąć święta.

3

Gdy kupowałam tę włóczkę miałam milion pomysłów na to, co z niej zrobię. A potem jakoś żaden nie wydawał mi się dostatecznie atrakcyjny. Wreszcie zdecydowałam się na pokrowiec na komórkę. Dziergałam go radośnie w czasie konferencji Oblicz fantastyki, a kończyłam przed wyjazdem na koncert Miyaviego. Jest trochę inny niż poprzednie prace, gdyż się pomyliłam i zrobiłam go zbyt wąskiego – dlatego dostał osobny boczek. Dla grubszego urządzenia niż czytnik takie rozwiązanie jest bardzo wygodne. Polecam.

Rozgrzebane

1

To będzie szal ze ślicznej, bambusowej włóczki. Ja musiałam kupić bambusową włóczkę, naprawdę. A potem się okazało, że się nie nadaje na amigurumi, więc poszłam za radą Szyszki i robię szal na wiosnę, chłodniejsze lato. Tak więc trochę go sobie jeszcze radośnie podziergam.

Wzór.

4

Jak na razie najbardziej masochistyczny projekt – to będzie koc z kwadratów. Z wyliczeń wyszło, że będę potrzebowała ich ze 150. Mam 6. Yuppi! Skąd w ogóle taki szalony plan? Mamy w domu wełnę od jakichś 20+ lat i żadna z dotychczas dziergających w nim kobiet nie miała na nią pomysłu. Gdyż, sami rozumiecie, wełna gryzie (jak cholera). Dlatego powstanie koc, koc zostanie podszyty czymś miękkim (warstwą izolującą), a wełna w końcu przestanie zalegać w zadziwiających skrytkach. Wiecie, potrzebne mi są te skrytki na inne motki. Proste, prawda?

Wzór.

Zdjęcia ukradłam ze swojego instagrama, ale nie będę na siebie krzyczeć za to. Chyba.

Do usłyszenia!

8 thoughts on “Szydełkiem i włóczką #7 – nowe projekty

Skomentuj

