Szydełkiem i włóczką #10: zielone Madly in Love (czapka)

Zaczął się sezon wiosenny, oznaczający przyjemnie ciepłą pogodę, idealną do noszenia ażurowych czapek. Dostałam całą listę zamówień, a więc, moi mili, przed Wami pierwszy czapek!

zielony czapek 0

Taką pakę dostałam od Kodamy. Pierwsze trzy włóczki od lewej mają być czapkami, reszta to przekupstwo.

zielony czapek 1

Przepraszam za zdjęcie z Instagrama, ale zadziwiająco wyrzuciłam zdjęcie początkowego etapu dziergania (yay me!). Tak czy inaczej – ten kawałek sponsoruje serial Lucyfer.

zielony czapek 2

Tyle włóczki mi zostało, ile widzicie obok. Jeden motek – caaaały motek! Ale to w sumie dość długa czapka, patrzcie:

zielony czapek 3

Skończona, na swojej właścicielce-modelce. Początkowo chciałyśmy inne guziki, ale że nie doszły na czas, wykorzystałam te, które miałam zachomikowane. resztę czapki sponsoruje Gra tajemnic (2014).

Prawda, że śliczna? I jak się cudownie szybko robiła!

Wzór: Tamara Kelly.

4 thoughts on “Szydełkiem i włóczką #10: zielone Madly in Love (czapka)

Skomentuj

