Szydełkiem i włóczką #13 – Czas na Śmierć!

Pewnego pięknego, słonecznego dnia koleżanka powiedziała, że chce dostać Śmierć. I poprosiła, żeby jej zrobić Kostuchę. Nie byle jaką, na dodatek. Taką Sandmanową. Bo przecież zrobiłam już Magneto, więc ze Śmiercią na pewno dam sobie radę! Osobiście nie byłam tego taka pewna, ale podjęłam wyzwanie.

Znalazłam sobie pierwowzór. I troszkę straciłam na entuzjazmie.

Problem polegał na tym, że wcześniej zrobiłam tylko jedną lalkę i to na dodatek bardzo uproszczoną i bez włosów. Jeśli chodzi o to ostatnie to kompletnie nie wiedziałam, jak się zabrać do zrobienia takich czarów… Ale od czego jest Pinterest.

Tutorial jak zrobić włosy okazał się zasadniczo prosty i aż mi się wierzyć nie chciało, że tyle wystarczy. To miała być już też całkiem sporych rozmiarów lalka, więc potrzebowałam innego wzoru na ciało niż w przypadku Magneta (co nie przeszkodziło mi najpierw zrobić głowę – co się okazało średnio genialnym pomysłem).

Otóż, głowa z włosami prezentuje się następująco:

I już z przyszytymi włosami:

smierc-4

Potem przyszła kolej na ciało. Nogi, tułów, ręce i ponowne poczucie się jak doktor Frankenstein. Wzór przerobiony z aniołka (to przez przypadek, naprawdę!).

Jak już wszystko było, Śmierć należało ubrać. I nagle, tak nagle!, zrozumiałam, dlaczego większość lalek nie ma ubrań-ubrań, a po prostu zmienia się kolor włóczki, żeby wyglądały jak ubrania. No cóż, Śmierć pewnie nigdy w tak dziwny sposób nie ubierała spodni.

Potem trzeba było przyszyć głowę. Prostość naprawdę bywa opcjonalna dla niektórych… Ale tak się prezentowała ubrana i poszyta.

Powinna dostać jeszcze Ankh, ale to już kto inny ma Śmierć w tenże krzyż zaopatrzyć. Ale, żeby nie było jej smutno, dostała szaliczek.

smierc-11

Dla przypomnienia, tak wyglądał Magneto. Jego właścicielka była zachwycona opcją „rozbieralności”.

collage_20150720150650668

Skomentuj

