No to czas na podsumowanie! (Są obrazki)
Książki
- H.B. Pattskyn, Heart’s Home
- Robin Saxon, Alex Kidwell, Blood Howl (Sanguis Noctis #1)
- Margaret Atwood, Opowieść podręcznej (ląduje tutaj, bo wcześniej czytałam angielską)
- Jim Butcher, Day off (opowiadanie)
- Ilona Andrews, White Hot (Hidden Legacy #2)
Mangi
- Lalako Kojima, Ano ko to Juliet
- Honjou Rie, Ai no kotoba mo shiranaide
- Honjou Rie, Kimi no ai wa miekuni
- Nanami, Porno superstar
- Aomiya Kara, Oko-sama box
- Ruri Fujikawa, Aiyoku Heaven (nie polecam)
- Azu Mikumo, Kimi no karada ni koishiteru
- Riko Sakura, Okubyoumono ni I Love You
Re-reads (sekcja mieszana)
- Ilona Andrews, Burn for me (Hidden Legacy #1)
- Matt Hills, Fan Cultures
- Ilona Andrews, Silent Blade (Kinsmen #1)
- Sakyou Aya, Nekoka kareshi no ayashikata
- Kou Yoneda, Ore ni koi shite dosunda (to jest nieskończone i pewnie będzie nieskończone *sob sob*)
Plus dużo artykułów, ale tych nie liczę.
PS Tak, wiem, obrazki się pikselują – ale są!
Będzie recka „Podręcznej”?
PolubieniePolubienie
Nie planuję :)
PolubieniePolubienie