2017: Czytelnicze podsumowanie

No dobrze, obiecałam to podsumowanie roczne zrobię, zwłaszcza, że tak szumnie zapowiadałam spełnienie czytelniczego wyzwania GoodReads, które śpiewająco ukończyłam wynikiem 159 przeczytanych tekstów (książek, mang, komiksów). W tym roku poprzeczkę ustawiłam na wysokości setki, a że planuję nadrobić kilka serii shounenowych i przeczytać jeszcze raz całego Dragon Balla to raczej nie będę miała najmniejszych problemów w tym roku! Hah!

Nie wszystko jednak mam wpisane w bazie GR, ale już w kajeciku założonym specjalnie do notowania przeczytanych rzeczy, już tak. Jedyne, właściwie, czego nie notuję to artykuły, chociaż wciąż się zastanawiam, czy aby nie powinnam zacząć.

Więc rok 2017 wyglądał następująco:

  • Książek: 55
  • Mang: 172
  • Komiksów: 3
  • Webtoonów: nie liczę

A w tym (gwiazdką oznaczam serie BL):

  • nowa autorka/nowy autor do kochania: Leigh Bardugo
  • nowa mangaka do stalkowania: (remis) Aoi Hashimoto* i Ogeretsu Tanaka*
  • wielka czytelnicza radość: dwa ostatnie tomy Hidden Legacy Ilony Andrews w końcu trafiły do sprzedaży (yay!)
  • najczęstszy re-read: wszystko Kou Yonedy* (nie będę udawać, że jest inaczej)

Zakończone książkowe serie:

  • Leigh Bardugo – dylogia Szóstka Wron
  • Helen Harper – tetralogia Highland Magic

Kontynuowane książkowe serie:

  • Ilona Andrews – Hidden Legacy: White Hot (#2) oraz Wild Fire (#3)
  • Nalini Singh – Guild Hunter: Archangel’s Storm (#5)
  • Marry Jane Davidson – Królowa Betsy: Undead and Uneasy (#6), Undead and Unworthy (#7)
  • Jim Butcher – Akta Dresdena: Small Favor (#10), Day off (#10.1)
  • Molly Harper – Half-Moon Hallow: Where the Wild Things Bite (#5), I’m Dreaming of an Undead Christmas (#2.7)
  • Molly Harper – Jane Jameson: Nice Girls Don’t Date Dead Men (#2)

Serie zaczęte:

  • Rhys Ford – Half Moon Bay: Fish Sticks Fridays (#1) i Hanging the Stars (#2)*
  • Rhys Ford – Ink 415: Rebel (#1)*
  • Rhys Ford – Cole McGinnis: Dirty Kiss (#1)*
  • Rhys Ford – Murder and Mayhem: Murder and Mayhem (#1)*
  • Thea Harrison – Moonshadow: Moonshadow (#1)
  • Nalini Singh – Rock Kiss: Rock Hard (#2)
  • Robin Saxon, Alex Kidwell – Sanguis Noctis: Blood Howl (#1)*
  • Maggie Stiefvater – Cykl kruczy: Król kruków (#1)
  • Kass Morgan – The 100: Misja 100 (#1)
  • Victoria Alexander – Milworth Manor: What Happens at Christmas (#1)
  • Meghan Maslow – Starfig Investigations: By Fairy Means or Foul (#1)*
  • Eve Silver – Otherkin: Sins of the Heart (#1)
  • Sadie Sins – The Paranormal Academy for Troubled Boys: Demon Arms (#1)*
  • Gen Urobuchi – Fate/Zero: Fate/Zero (#1)

Porzucone:

  • Susan Dennard – Prawdoziejka
  • Bondar Carin – Dziki seks

 

Myślałam, żeby zrobić podsumowanie przeczytanych mang, potem wyliczyłam, ile ich przeczytałam i mi przeszło. Szybko. O części z nich wciąż chcę coś napisać, więc i tak zrobię dla was selekcję materiału.

5 myśli w temacie “2017: Czytelnicze podsumowanie

  1. frydzia pisze:

    Za czasów studenckich też miałam problem z artykułami i pojedynczymi rozdziałami z książek naukowych – na Lubimy Czytać wrzucić się tego nie da (z GR nie korzystam), a zeszycik (też mam zeszycik!) to jednak na całe książki był. I w ogóle jak to potem liczyć? Na szczęście było, minęło XD

    Polubienie

Skomentuj